Протягом 16–20 червня 2025 року здобувачі освіти першого (бакалаврського) рівня складали атестаційні іспити, мета яких – комплексна перевірка рівня знань, умінь та навичок здобувача вищої освіти, які він повинен продемонструвати для підтвердження відповідності набутих ним програмних компетентностей та програмних результатів навчання нормативним вимогам відповідних освітньо-професійних програм – «Польська мова і літератури, друга мова – англійська» і «Середня освіти (Мови і літератури (польська, українська)).
Завдання Атестаційних іспитів мають комплексний характер і творчу спрямованість і базуються на компетентностях, які формувалися під час теоретичної, практичної і самостійної підготовки здобувачів освіти. Тобто для успішної підготовки до атестаційного іспиту здобувачі освіти мають використовувати знання з обов’язкових дисциплін, знання, набуті в процесі самостійної роботи, а також власний досвід, отриманий під час проходження перекладацьких практик у різних установах або педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти (відповідно до ОПП).
16 червня атестаційний іспит із польської мови і літератури та перекладознавства склали студенти групи ФППА-21.



Комісія у складі Нелі Подлевської (голова комісії), Тетяни Мороз і Юлії Сєркової визначала рівень набутих протягом 4 років програмних результатів навчання із полоністичних дисциплін. Відповідно до програм атестаційні іспити на обох ОПП складаються з двох частин: тестування й усна відповідь. Із детальними інструкціями щодо особливостей проходження тестування в середовищі Moodle та прикріплення усних відповідей студентів ознайомила старший викладач кафедри, заступник декана ГПФ Людмила Терещенко.

17 травня 2025 року атестаційний іспит із польської мови та літератури і методик їх навчання складали здобувачі освіти групи СОП-21, які продемонстрували свої знання з польської мови та літератури, а також володіння сучасними методиками їх викладання. Екзаменаційна комісія у складі Нелі Подлевської (голова комісії), Оксани Ранюк і Юлії Сєркової оцінила їхні знання належним чином.




На іспиті із додаткової спеціальності – української мови і літератури та методик їх навчання – майбутні вчителі (група СОП-21) показали гідні знання з дисциплін українознавчого циклу і вміння викладати їх у закладах загальної середньої освіти, що підтвердили відповіді на третє питання, у якому студентам пропонувалося вирішувати різні педагогічні ситуації. Екзаменаційна комісія (Неля Подлевська (голова комісії), Наталія Торчинська і Приймак Інна) належним чином оцінили відповіді.

Атестаційні іспити відіграють ключову роль у системі освіти, виступаючи важливим інструментом для обʼєктивної оцінки рівня знань, умінь та навичок студентів. Вони дозволяють перевірити, наскільки глибоко здобувачі освіти засвоїли навчальний матеріал, чи сформували вони необхідні професійні компетенції і чи готові до самостійної роботи за обраним фахом. Це не просто формальність, а комплексний механізм, який підтверджує якість отриманої освіти та відповідність випускників стандартам професії.
Отримані навички критичного мислення, вирішення проблем та самостійного навчання дозволяють випускникам бути конкурентоспроможними та ефективними фахівцями.
Інформація кафедри слов’янської філології