14 січня 2022 року проведено настановчу конференцію для студентів 4 курсу спеціальностей «Філологія. Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – польська», «Філологія. Українська мова та література», «Середня освіта. Українська мова та література. Англійська мова» щодо проходження педагогічної практики із початком 2 семестру у закладах загальної середньої освіти, що передбачено навчальним планом та відповідною освітньою програмою. Методичними рекомендаціями та настановами щодо проходження педагогічної практики студентами, майбутніми вчителями української, польської, англійської мов, ділилася відповідальна за проведення педагогічних практик на кафедрі слов’янської філології – кандидат педагогічних наук, доцент І. В. Горячок.
Метою педагогічної практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами організації праці в галузі майбутньої професії, формування у них, на базі одержаних знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час роботи в реальних умовах, виховання потреби систематично поповнювати свої знання та творчо їх застосовувати у практичній діяльності.
Горячок Інна Владиславівна представила студентам-практикантам мету, зміст та основні завдання практики, а також її особливості. У програму практики включені різні види практичної підготовки: навчальні (спостереження й аналіз занять, показові заняття, пробні та контрольні заняття) та виховні (діяльність як класного керівника, проведення години спілкування та виховного заходу).
Після закінчення практики студенти представлятимуть документацію згідно з вимогами, що висуваються до кожного її виду. На завершення конференції доцент Горячок І. В. відповіла на різноманітні запитання студентів, побажавши їм вдалого проходженя педагогічної практики.
Головне завдання студентів при проведенні роботи – показати досягнутий ними рівень педагогічної діяльності, методичну компетентність, знання сучасних технологій навчання, виховання, уміння творчо застосовувати їх на практиці. Ми впевнені, що усі наші студенти гідно реалізують усі завдання, оскільки мають відповідний рівень знань із спеціальних (філологічних), методичних та психолого-педагогічних дисциплін. Залишилося лише пройти етап практичної підготовки, опинитися в реальному освітньому середовищі ЗЗСО, побувавши у ролі вчителя української, польської, англійської мов, взявши на себе й зобов’язання класного керівника. Тож бажаємо всім успіхів й удачі, впевненості у своїх силах, переконаності у правильності обраного професійного шляху, нових досягень і перемог на етапі підвищення кваліфікації та набуття професійних компетентностей учителя-філолога! І чекаємо усіх на звіті про педагогічну практику у закладах загальної середньої освіти.
Інформація кафедри слов’янської філології