Підсумки пропедевтичної практики та настановча конференція щодо майбутньої педагогічної практики студентів-полоністів

На початку січня на кафедрі слов’янської філології відбувся методичний захід для студентів 4 курсу освітньо-професійної програми «Середня освіта (Мови і літератури (польська, українська))», який провела  доцент кафедри Інна Горячок, відповідальна за проходження педагогічної практики, із метою підсумувати проходження здобувачами освіти пропедевтичної практики в грудні та проведення настановчої конференції для проходження педагогічної практики у січні-лютому.

Пропедевтична практика для студентів-полоністів  Хмельницького національного університету успішно завершилася. Протягом кількох тижнів майбутні педагоги мали змогу ознайомитися з роботою освітніх закладів, спостерігати за досвідом викладачів української мови та літератури, польської мови.

Практика дозволила студентам попрацювати з навчальними матеріалами, вдосконалити комунікативні навички й долучитися до організації освітнього процесу. Учителі-наставники відзначили активність та ентузіазм студентів, а також їхню готовність до подальших етапів практики.

Студенти наголосили, що отримали цінний досвід, який допоможе їм під час майбутньої педагогічної діяльності, а також подякували університету і школам-партнерам за можливість навчатися в реальних умовах.

Також відбулася настановча конференція для студентів, які готуються до педагогічної практики у ЗЗСО. Основна мета конференції – налаштувати майбутніх педагогів на успішне виконання завдань практики, ознайомити їх із сучасними вимогами до вчителя української мови та літератури, польської мови та розкрити важливість адаптації до потреб учнів у багатокультурному середовищі.

На початку зустрічі відповідальна за практику студентів на кафедрі слов’янської мови Інна Горячок звернулася до студентів із мотивуючою промовою:  «Практика – це час, коли теорія стає реальністю. Ви матимете змогу відчути себе справжніми педагогами, тож ставтеся до цього досвіду з максимальною відповідальністю».

Під час конференції студентам повідомили про основні аспекти навчально-виховної діяльності. Особливу увагу приділили методам інтерактивного навчання, які активно впроваджуються в освітніх закладах. Окрім цього, учасники обговорили труднощі, які можуть виникати під час роботи на уроках, і способи їх подолання. Студенти мали змогу поставити запитання й отримати поради.

Завершився захід словами побажання успіху та спонуканням студентів бути креативними й відкритими до нових знань.

Попереду – цікавий і насичений період педагогічної практики, який стане важливим етапом професійного становлення майбутніх учителів української мови та літератури, польської мови.

Інна Горячок, доцент кафедри, кандидат педагогічних наук