Сьогодні, 25 жовтня 2024 року, студенти-полоністи вкотре доєдналися до щорічної всеукраїнської акції – написання радіодиктанту національної єдності, який присвячений Дню української писемності та мови (27 жовтня).
Цьогоріч авторкою тексту «Магія голосу» стала письменниця Оксана Забужко, а читав диктант письменник, музикант, екоактивіст, військовослужбовець Павло Вишебаба.
У стінах університету здобувачі освіти першого (бакалаврського) рівня за ОПП «Польська мова і література, друга мова – англійська», «Середня освіта. (Мови і літератури (польська, українська))» писали диктант на різних локаціях: в аудиторіях 3-207 (ФППА-24, СОП-24), 4-409 (ФППА-22, СОП-22).



Також здобувачі доєдналися до написання диктанту онлайн (Дарина Жищинська, гр. ФППА-23).


Як зазвичай, активними були й магістранти, які писали диктант самостійно (Наталія Тихончук, Ольга Комарицька) або разом зі своїми ліцеїстами (Ольга Ткаченко з учнями Озерненського ліцею Житомирського району) та ін.



Як зазначили здобувачі освіти, їм особливо сподобався темп та інтонація, з якими диктував текст Павло Вишебаба. На жаль, не всі змогли дописати диктант через оголошення повітряної тривоги, але головне – не те, щоб написати диктант, а те, щоб відчути себе частиною української нації, відчути себе однією країною, одним етносом, адже головна мета радіодиктанту – об’єднатися навколо української мови, а не акцентувати увагу на помилках.
Інформація кафедри слов’янської філології