18 листопада 2025 року викладачі кафедри слов’янської філології Хмельницького національного університету вкотре провели профорієнтаційний захід для старшокласників Комунального закладу Хмельницької міської ради ліцею №3 імені Артема Мазура.
Завідувач кафедри слов’янської філології, кандидат філологічних наук, доцент Наталія Торчинська детально ознайомила майбутніх абітурієнтів зі структурою навчального процесу, змістом освітніх програм та особливостями підготовки фахівців у галузі слов’янської філології; закцентувала на перевагах вивчення польської мови, її актуальності на сучасному ринку праці, попиті на фахівців зі знанням польської в освітній, перекладацькій, культурній та бізнес-сферах (від викладача й перекладача до фахівця міжнародних проєктів, менеджера з комунікацій та культурного медіатора). Також наголосила на перспективах академічної мобільності: змозі брати участь у міжнародних програмах обміну, проходити семестрове навчання або стажування у провідних університетах Польщі, вдосконалювати мовні компетентності та здобувати цінний міжнародний досвід.


Доценти кафедри Оксана Ранюк та Тетяна Мороз провели для учнів ігри на інтерактивних платформах Baamboozle та Kahoot з метою перевірити рівень їхніх знань з історії та культури Республіки Польща. Завдяки таким завданням школярі не лише змогли продемонструвати свої знання, а й отримати більше інформації про основні історичні події та культурні традиції.


Найактивнішим учасникам заходу вручили солодкі презенти як приємну відзнаку за їхню зацікавленість та активну участь.

Окрема подяка вчительці Олені Шокот, випускниці кафедри української філології Хмельницького національного університету, за професійний підхід та активну участь у профорієнтаційній роботі з учнями.

Такі профорієнтаційні заходи мають важливе значення, оскільки допомагають майбутнім абітурієнтам краще орієнтуватися у світі професій, усвідомлено обирати освітні програми та кар’єрні шляхи. Вони сприяють розвитку пізнавального інтересу, знайомлять із сучасними вимогами ринку праці, дозволяють оцінити власні здібності та нахили, а також формують у молоді мотивацію до навчання та професійного самовдосконалення. Крім того, інтерактивний формат таких зустрічей робить процес знайомства зі спеціальністю цікавим та доступним, що значно підвищує ефективність профорієнтаційної роботи.

Тетяна Мороз, доктор філософії,
доцент кафедри слов’янської філології