Здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня за ОП «Філологія. Слов’янські мови і літератури (переклад включно), перша – польська» працюють над написанням кваліфікаційних робіт, що є завершальним етапом спеціальної лінгвістичної наукової підготовки студентів-перекладачів, які поряд зі знаннями польської мови, літератури, методик їх викладання, основ перекладацької діяльності набувають в університеті також потрібних навичок самостійної науково-дослідницької роботи.
У сучасних умовах багато магістрантів-полоністів перебувають за межами України, де намагаються використати будь-які можливості для поглиблення знань, набуття наукових компетентностей пошукувача. Так, студентка 2 курсу (група ФПРмз-21) Катерина Стингач, член науковго гуртка «Полоністичні студії», перебуваючи на стажуванні в Природничо-гуманітарному університеті в Сєдльцах (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Польща), вирішила попрацювати в науковій бібліотеці університету над темою кваліфікаційної роботи «Особливості передачі звертань у польському мовному дискурсі» (науковий керівник – канд. філол. наук, доц. Н. М. Торчинська), зокрема проаналізувати оригінальну наукову і художню літературу для написання роботи, ознайомитися зі специфікою оформлення бібліографічних покликань, що суттєво відрізняється від вітчизняних вимог, проконсультуватися з викладачами університету. Про свої враження та досвід наукової роботи за кордоном магістрантка пише так: «Над практичною частиною своєї роботи я мала можливість працювати в Польщі, у бібліотеці Природничо-гуманітарного університету в Сєдльцах. Звернувшись, одразу ж отримала дозвіл на користування навчальною та науковою літерою як у читальному залі, так і з фондів бібліотеки. В інформаційному центрі мені допомогли скласти бібліографію джерел за темою дослідження, надали також перелік інтернет-джерел із польського мовознавства до безлімітного користування. Працювати було неймовірно приємно. Я відчула щиру повагу та готовність допомогти в усьому. Дякую, Польще!»
Сучасна система організації науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти базується на використанні багаторічного вітчизняного й зарубіжного досвіду і спрямована на забезпечення високого рівня підготовки фахівців за світовими стандартами педагогічної освіти. Міжнародний досвід наукової роботи є одним із важливих засобів підвищення якості підготовки фахівців із вищою освітою, сприяє розширенню загального та професійного світогляду, євроінтеграції наших випускників.