13 листопада 2023 року в рамках розмовного клубу «Kawusia z mleczkiem» відбулося чергове гостьове заняття для студентів-полоністтів Хмельницького національного університету, організоване і проведене старшим викладачем кафедри слов’янської філології Світланою Войталюк натему «Штучний інтелект».
Запрошена гостя, спікер заходу – Klaudia Rogalska – тренер сучасних технологій, терапевт-VR, сертифікований педагог Google, засновниця Академії вчителів, розробниця онлайн-курсів. Вона захоплюється сучасними рішеннями та використанням технологій в освіті. Кожного дня працює зі вчителями, навчаючи їх використанням штучного інтелекту, віртуальної та розширеної реальності. Klaudia захоплюється спортом, гірськими екскурсіями, особистим розвитком і психологією.
Заняття проводилося уже традиційно у змішаному форматі: очно в Українсько-польському центрі європейської інтеграції та онлайн.
Штучний інтелект (ШІ) – це галузь науки, яка ставить перед собою завдання створення систем, програм та комп’ютерних алгоритмів, здатних виконувати завдання, які традиційно потребують інтелектуальних здібностей людини. Ці системи прагнуть симулювати імплементувати різноманітні аспекти людського мислення, такі як розуміння мови, прийняття рішень, вирішення проблем, самонавчання та багато іншого.
Штучний інтелект використовується в різних сферах, включаючи медицину, фінанси, технології, автоматизацію виробництва, транспорт, науку та багато інших. Він може виявляти широкий спектр, від розв’язання складних завдань до створення музики та малюнків.
Технології штучного інтелекту включають у себе різноманітні методи та техніку, такі як машинне навчання, нейронні мережі, обробка природної мови, комп’ютерне зорове сприйняття та багато інших. ШІ постійно розвивається, вдосконалюється та розширюється у в різних сферах життя.
Як зазначає Klaudia, штучний інтелект має значний вплив на вивчення мов, завдяки ШІ ми можемо використовувати освітні та навчальні інструменти, підготуватися до заняття за декілька хвилин, допомагає скороти час.
Зустріч відбувалася у змішаному форматі, у формі інтерв’ю, студенти ставили питання про штучний інтелект.
«Дякую Pani Klaudii за чудову зустріч, цікаві ідеї та поради у використанні ШІ, які є актуальними і дуже корисними для студентів і для мене» (Світлана Войталюк, старший викладач кафедри СФ).
«Dziękuję za wspaniałe spotkanie! Ciekawa informacja o sztucznej inteligencji, która jest teraz bardzo aktualna. Było również ciekawe dowiedzieć się o różnych czatach gpt, takich jak graficzne i tekstowe. Dziękuję za podejmowania takiego interesującego tematu!» (Луїза Остапенко, СОП-20).
«Хочу подякувати Войталюк Світлані Василівні за організацію цієї зустрічі. Було цікаво і пізнавально. Дізналася для себе купу нових програм, чекаю з нетерпінням наступної зустрічі!» (Сеідова Бади, ФППА-22).
«Сьогоднішня лекція була цікава, а пані Клаудія розповіла дуже багато цікавого про штучний інтелект. Дякую за організовані зустрічі» (Олександр Ущук, ФППА-23).
«Чудова зустріч! Приємна, позитивна гостя та досить цікава тема» (Пиндичук Дарина, ФППА-23).
«Дуже дякую за чудову зустріч з пані Клаудією! Як для майбутнього вчителя, я дізналася дуже багато цікавих методів застосування штучного інтелекту у сфері освіти. Також дуже дякую пані Світлані за чудову організації таких зустрічей!!!» (Українець Катерина, СОП-22).
«Сьогоднішня зустріч із Клаудією мені дуже сподобалася. Ця лекція була корисною і я дізналася багато нового!» (Гаврилюк Діана, ФППА-23).
«Дякуємо за цікаву й потрібну лекцію. Особисто я для себе відкрила багато нової інформації. Вважаю, що зустрічі з цікавими людьми, якими є запрошені гості, поглиблюють наш кругозір, дають можливість послухати мовних носіїв в автентичній версії» (Анета Мацевіч, ФППм-23).
Ми щиро вдячні за організацію зустрічі старшому викладачеві кафедри слов’янської філології пані Світлані за організовану зустріч, а пані Клавдії – за можливість приділити увагу нашим студентам, розказати у цікавій і доступній формі матеріал, передачу досвіду володіння знаннями та поширення їх серед інших зацікавлених осіб.
Інформація кафедри слов’янської філології