Про освітні програми кафедри слов’янської філології з майбутніми абітурієнтами

Проблема вибору майбутньої професії постає майже перед кожним випускником закладу загальної середньої освіти, тому існує потреба надати якнайбільше інформації майбутнім абітурієнтам, щоб допомогти їм обрати свою майбутню професію з урахуванням їхніх здібностей, потреб і бажань. Саме з цією метою 5 лютого 2025 року і зустрілися завідувач кафедри доцент Наталія Торчинська і декан гуманітарно-педагогічного факультету доцент Неля Подлевська з одинадцятикласниками Цибулівського ліцею Монастирищенської міської ради Уманського району Черкаської області.

Зустріч пройшла у дистанційному форматі, де учням розказали про 2 освітні програми, за якими кафедра слов’янської філології готує бакалаврів: «Філологія. Польська мова і література, друга мова – англійська» і «Середня освіта (Польська мова та зарубіжна література. Українська мова і література)».

Наталія Торчинська закцентувала увагу майбутніх абітурієнтів на особливостях навчання на полоністичних спеціальностях, на можливостях академічної мобільності у ЗВО України та Польщі, участі в програмі подвійного диплома згідно з договором, підписаним між Хмельницьким національним університетом (Україна) та Університетом імені Адама Міцкевича в Познані (Польща), участі в насиченому студентському житті (студрада, гуртки, секції, конференції, зустрічі з цікавими людьми, гостьові лекції) тощо

Крім того, декан Неля Подлевська ознайомила присутніх з освітніми програми інших кафедр ГПФ, із сайтом університету, факультету, кафедр.

Учні ставили питання щодо особливостей навчання, бюджетних місць, наявності матеріально-технічної бази університету тощо.

Щиро дякуємо за сприяння в організації профорієнтаційної зустрічі з учнями Цибулівського ліцею Монастирищенської міської ради Уманського району Черкаської області вчителю української мови і літератури Тетяні Валентинівні Крук та директорові Ользі Михайлівні Ковальській. Сподіваємося побачити ліцеїстів у лавах наших полоністів.

Інформація кафедри слов’янської філології