14 грудня 2020 року відбулася зустріч майбутніх бакалаврів-філологів спеціальностей «Філологія», спеціалізацій: «Українська мова і література» та «Слов’янські мови та літератури (переклад включно), перша – польська» із нашою випускницею-філологом спеціальності «Українська мова і література» з додатковою спеціалізацією «Польська мова», яка зараз працює вчителем польської мови та стала лауреаткою Конкурсу «Учитель року» на I етапі Молодоженею Оксаною Вікторівною.
Зустріч відбулася в рамках вивчення методичних дисциплін: «Методика навчання української мови у ЗЗСО», «Методика навчання української літератури у ЗЗСО», Методика навчання іноземної мови у ЗЗСО», зокрема підсумкових тем, які стосуються професійного становлення та методичної діяльності вчителя-філолога у закладі загальної середньої освіти.
Всеукраїнський конкурс «Учитель року» є конкурсом професійної майстерності вчителів, який проводиться на державному рівні на виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», з метою підвищення престижності професії вчителя в суспільстві.
Завданнями конкурсу є: виявлення та підтримка талановитих педагогічних працівників, поширення кращого педагогічного досвіду; розвиток творчого потенціалу вчителя та підвищення його професійної майстерності; сприяння самореалізації вчителя.
Оксана Вікторівна поділилася враженнями від участі в I етапі Конкурсу «Учитель року», розповіла про основні моменти підготовки до конкурсу, етап його проведення та безпосередню участь, перебіг змагання, та власне про отримане призове місце.
Досвід Оксани Вікторівни Молодожені є дуже цінним для студентів-випускників, майбутніх філологів, на етапі завершення вивчення ними методичних дисциплін, у рамках підготовки до проходження педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти, а також з метою спрямування на можливість досягнення вищого рівня розвитку власної майбутньої професійності діяльності.
Майбутні бакалаври ставили немало запитань до зовсім недавно випускниці їхньої ж спеціальності, а сьогодні уже професійного і компетентного вчителя-філолога. Питання стосувалися і дисципліни у класі, і підготовки до уроків, і використання традиційних та інтерактивних методів навчання, і організації навчальної діяльності у школі, і методичної компетентності молодого вчителі, і методичних об’єднань учителів-філологів, і педагогічних рад у школі, і звісно ж, самого конкурсу «Учитель року» та можливостей, які дає перемога в ньому.
Така зустріч стала поштовхом для студентів до самовдосконалення, саморозвитку та самоорганізації своєї навчальної, методичної, наукової діяльності заради майбутнього професійного становлення педагога-філолога.
Інформація кафедри слов’янської філології