Бінарне заняття: результат співпраці двох педагогів

Сучасні тенденції в освіті  вимагають постійного пошуку інновацій у  процесі викладання у закладах вищої освіти. Особливо важливим цей пошук є в контексті викладання фахових дисциплін. Одним із сучасних підходів є використання бінарних занять, нетрадиційного виду навчального заняття, яке проводять два або кілька викладачів-предметників, або викладач і практичний працівник-фахівець тієї кваліфікації, за якою ведеться підготовка студентів.

Бінарне практичне заняття з методики навчання української літератури було проведено для студентів 3 курсу спеціальності «Середня освіта. Українська мова та література. Англійська мова»  кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри слов’янської філології Інною Горячок та вчителем української мови та літератури вищої категорії Технологічного багатопрофільного ліцею імені Артема Мазура Наталією Левченко.

Студенти спільно із викладачем та вчителем знаходили відповіді на різні методичні проблеми, розглядали окремі ситуації, ознайомилися зі специфікою навчання літератури в Новій українській школі  і після завершення поділилися своїми позитивними враженнями:

«Хотіла б подякувати за цікаву бесіду, питання, на які ми отримали відповіді, ще краще дали пізнати сферу викладання, було приємно почути теплі слова та настанови», – зазначила Софія Гладка.

«Мені також було цікаво дізнатися відповіді на актуальні питання і щодо учнів, і процесу уроків, послухати погляди на освіту від сучасної вчительки», -поділилася своїми думками Анастасія Граб.

 «Хотіла сказати, що таке заняття дійсно було чудове та пізнавальне для мене, адже я мала змогу почути бажані відповіді на питання стосовно викладання у школі та отримала теплі слова та поради від сучасного вчителя», – зауважила Олена Коваль.

«Заняття з вчителькою було дуже цікавим та цінним особисто для мене. Вона ще більше змотивувала та надихнула мене працювати над собою та здобувати знання для майбутньої професії. Щиро рада, що була така можливість спілкуватися зі справжнім спеціалістом своєї справи. Я отримала море задоволення та корисної інформації», – розповіла Лариса Дроняк.

«Було дуже цікаво послухати досвідченого педагога з сучасними поглядами. Завжди приємно почути людей, які досягли певних вершин у своїй кар’єрі, але прагнуть подальшого розвитку та діляться своїм досвідом. Так приємно бачити, що є вчителі, які віддані своїй роботі, люблять працювати з дітьми та шукати до них різні підходи. Дякую за інформативну, приємну та дружню атмосферу», – вказала Богдана Опушко.

Залучення вчителів-практиків до проведення занять суттєво підвищує ефективність освітнього процесу, адже здобувачі мають змогу отримати відповіді від кваліфікованих фахівців і використовувати їхній досвід у майбутній роботі.

Сподіваємося, що отримані знання та навички допоможуть студентам більш ефективно та впевнено опанувати професію педагога.

Інформація кафедри слов’янської філології