Наш стейкхолдер – творчий учитель української мови і літератури

6 листопада у стінах Хмельницького національного університету відбулася зустріч зі стейкхолдером – учителем української мови і літератури Ліцею №14 Хмельницької міської ради Оксаною Петрівною Бурдельною. Зустріч відбулася на запрошення завідувача кафедри слов’янської філології Нелі Володимирівни Подлевської. В аудиторії присутні були студенти-філологи, що вивчають дисципліну «Методика навчання української мови у закладах загальної середньої освіти».

Гостьове заняття із творчим учителем української мови і літератури планувалося у Лабораторії Нової української школи, однак сигнали повітряної тривоги не дозволили це зробити, тому всі учасники перемістилися для продовження зустрічі в укриття.

Оксана Петрівна – учитель із 28-річним стажем роботи. Педагогічну діяльність провадила у ЗОШ №25 імені Івана Огієнка м. Хмельницького (сьогодні Ліцей №14 імені Івана Огієнка).

Тож після представлення Оксана Петрівна розповіла про здобуття вищої освіти, початок роботи у школі, про школу, учнів, про набуття професійності, про цікаве шкільне життя.

Розповідь перепліталася із серією запитань, які поставили студенти до вчителя. Питання були найрізноманітніші: і з чого починати роботу у школі після закінчення ЗВО, і про розвиток творчих здібностей учнів, і диференціацію навчання та особистісний підхід до кожного учня, і про формування читацьких умінь в учнів, і перевірку письмових робіт учнів, і позакласну й позашкільну роботу, і проведення шкільних конкурсів й олімпіад, і про конкурс «Учитель року», і методичну роботу вчителя, і перспективи саморозвитку й педагогічної діяльності у школі.

Підсумувала Оксана Петрівна фразою, що у школі працювати не просто, але найосновніше – це любов до дітей, якщо вона є (а вона має бути у вчителя!), тоді й працювати легко й охоче і з дітьми, і з батьками, і з адміністрацією школи.

На завершення зустрічі усі присутні висловили щиру подяку Бурдельній Оксані Петрівні та запросили до наступних зустрічей.

Такі зустрічі із нашими стейкхолдерами дуже необхідні для формування професійних компетентностей майбутніх учителів, адже рекомендації від фахівця-практика (до того ж із багаторічним досвідом роботи) є незамінними у навчальному процесі підготовки майбутніх учителів та формуванні їх професійних компетентностей, визначених ОПП.

Інформація кафедри слов’янської філології